Nasza oferta

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Ono decyduje o tym, jak nas postrzegają inni. Klient w kilka sekund wyrabia sobie zdanie o firmie, które później tylko trzeba potwierdzić . Dlatego tak ważne jest, aby zatroszczyć się o odpowiednią identyfikacją wizualną. Nasze projekty przyciągają wzrok, robią wrażenie, maja przekaz i co ważne – zawsze tworzą spójną całość.

LOGO

PAPIER FIRMOWY

WIZYTÓWKI

TECZKI

MATERIAŁY REKLAMOWE

Oczywiste jest, że dobra reklama to recepta na sukces każdej firmy, a materiały reklamowe w postaci katalogów, ulotek czy kart produktu pozostawione u klienta pozwalają podtrzymać dobre wrażenie oraz dostarczyć rozmówcy dodatkowych informacji o ofercie firmy. Dajemy naszą wiedzę i doświadczenie , profesjonalną pomoc i doradztwo w przygotowaniach materiałów reklamowych na najwyższym poziomie.

kalendarze 2

KATALOGI

KARTY PRODUKTÓW

KALENDARZE

ULOTKI

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

Grafiki wielkoformatowe, zarówno te znane, popularne , jak i te niestandardowe ciągle są wykorzystywane i bardzo skuteczne. Plakaty, banery czy bilbordy są bardzo wymagającymi produktami ze względu na duży format. Tutaj obok ciekawych i przykuwających uwagę projektów ważne jest profesjonalne przygotowanie do druku.

roll- up

ROLL-UPY

GRAFIKI NA AUTA

BILLBOARDY

STOISKA TARGOWE

INTERNET

Rozwój firmy w internecie jest równie ważny jak rozwój na rynku. Grafika internetowa w ogromnej mierze decyduje o powodzeniu biznesu, wpływa na atrakcyjność, skuteczność i szybkość komunikacji z Klientami. Tworzymy internetowy wizerunek firmy: oprawę graficzną, prezentacje oraz projekty stron internetowych. Spójnie i konsekwentnie przenosimy te projekty na mniejsze produkty, np. stopki mailowe, mailingi czy newslettery.

stopki 1

PROJEKTY STRON

REKLAMA INTERNETOWA

PREZENTACJE

STOPKI

Jak tworzymy projekty graficzne?

  • 1. BAZA

    Zebranie materiałów niezbędnych do rozpoczęcia pracy (rozmowa o potrzebach).

  • 2. SZKIC

    Analiza zlecenia na postawie koncepcji oraz zaprojektowanie kilku wstępnych wersji projektu (warianty do wyboru).

  • 3. PROJEKTOWANIE

    Wprowadzenie zebranych sugestii, tworzenie finalnego produktu.

  • 4. AKCEPTACJA

    Ostatnie korekty i przygotowanie projektu do druku.

  • 5. PRZEKAZANIE

    Zapis pracy oraz przekazanie jej w ręce Klienta lub publikacja w internecie.

Kreatywny pomysł to pomysł powstały podczas impulsu. Generuje on ogólną ideę, lub rozwiązanie jakiegoś problemu. Cechuje się również tym, że odbiorca nie może się oprzeć takiemu pomysłowi.